Najczęściej zadawane pytania

najczesciej zadawane pytania baner.jpg

1. Dlaczego warto wybrać osłony okienne Familyrollo?

Jesteśmy producentem oferowanych osłon okiennych. Nasza firma z branżą związana jest już od 2000 roku. Oferowane żaluzje plisowane produkowane są na wymiar (na podstawie danych podanych przez Klienta w konfiguratorze), dlatego będą idealnie dopasowane do wielkości otworu okiennego i kształtu listwy przyszybowej. Daje to także możliwość samodzielnego doboru odcienia tkanin (z bogatej palety kolorystycznej).

 

2. Jak uzyskam wycenę wybranego produktu?

Wystarczy skorzystać ze specjalnego konfiguratora, który dostępny jest przy każdym oferowanym produkcie. Po uzupełnieniu podanych danych (tkanina, kolor systemu, szerokość, wysokość, osprzęt), pojawi się wycena skomponowanej rolety.

 

3. Mam problem z doborem właściwych osłon. Co mam zrobić?

Przy każdym produkcie zamieszczamy odnośnik do instrukcji pomiaru okna oraz montażu. Gdy zamieszczone materiały są niewystarczające, zapraszamy do kontaktu. Nasz konsultant postara się rozwiać wątpliwości i doradzi najlepsze rozwiązanie.

 

4. Czy każdy produkt wymaga oddzielnej paczki? Czego dotyczy koszt wysyłki?

Jednorazowe zamówienie to jedna paczka i jeden koszt wysyłki (podany w konfiguratorze przy wybranym produkcie).

 

5. Czy dostanę wszystkie komponenty potrzebne do montażu?

Tak, wszystko, co jest potrzebne do zamontowania danego produktu, Klient otrzymuje w paczce. Samodzielnie wystarczy przygotować wkrętarkę akumulatorową lub zwykły śrubokręt.

 

6. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Standardowo czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni, natomiast staramy się, aby reklamacje były rozpatrywane możliwie jak najszybciej. Z reguły czas ten nie przekracza 3 dni roboczych.

 

7. Czy kolory tkanin i innych parametrów są takie same w rzeczywistości?

Dokładamy wszelkich starań, aby kolory pokazane na naszej stronie internetowej były identycznie odwzorowane z kolorem danego produktu. Ze względu na różne ustawienia ekranów w telefonach, czy komputerach, mogą wystąpić nieznaczne różnice. W związku z tym proponujemy zamówienie darmowych próbek tkanin do domu, aby każdy klient mógł dopasować odcień idealnie do swojego wnętrza.

 

8. Zamówiłem produkt i chciałbym dokonać zmian, czy jest taka możliwość?

Po złożeniu zamówienia, czas na ewentualne zmiany to 1 dzień roboczy. Po upływie tego czasu, zmiany mogą nie zostać przyjęte.

 

9. Jak użyć kodu rabatowego?

Kod rabatowy należy wpisać w koszyku w miejscu na kod rabatowy i zatwierdzić plusem. Wtedy kwota zamówienia zostanie automatycznie zmniejszona.

 

10. Dlaczego cena produktów się zmienia?

Ceny produktów mogą ulegać zmianom, ponieważ są to standardowe działania marketingowe. Zmiany mogą występować również poprzez dodanie lub usunięcie promocji.

 

11. Dlaczego moje żaluzje mają różne odcienie i odginają się ?

Ze względu na to iż jest to surowiec naturalny lamele w żaluzjach mogą różnić się barwą i delikatnie "odginać". Odchylenie od poziomu lameli w górę lub w dół to 0,5 do 1 cm.

 

Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest GREEN BLINDS S.A Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.
Koszyk
Dostosujemy się do Twoich potrzeb

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Sklep internetowy FamilyRollo wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Familyrollo oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.

Ustawienia preferencji