Czego szukasz?
1. Gwarancja zgodności wymiaru to rozwiązanie mające na celu zadbanie o Twoje dobre samopoczucie podczas dopasowywania naszych produktów na wymiar do swoich okien.
2. Podczas pomiarowania postępuj zgodnie z instrukcją pomiaru, która jest dostępna w formacie PDF przy wyborze każdego produktu. Pamiętaj że wymiary podajemy w milimetrach.
3. Jeśli popełnisz błąd, wymiarując jeden z produktów zamawianych na wymiar, opatrzonych znakiem Gwarancja zgodności wymiaru, poprawimy Twój produkt bez żadnych kosztów (tolerancja do 3 cm - szerokość wysokość) .
Możliwość poprawy błędu jest tylko w przypadku gdy roleta jest za szeroka lub zbyt długa, poprawa nie jest możliwa gdy rolet jest za wąska lub zbyt krótka.
4. Gwarancji zgodności wymiaru można użyć jeden raz na jedno zamówienie.
5. Jeżeli w zamówieniu jest kilka produktów objętych gwarancją dopasowania, a poprawy wymaga więcej niż jeden z nich, konieczne jest przesłanie wszystkich produktów z błędami do nas jedną paczką.
6. Jeśli błąd został popełniony przez naszą firmę, odbierzemy produkt od Ciebie i poprawimy bez żadnych kosztów.
7. Gwarancja zgodności wymiaru obejmuje jedynie poprawę wymiaru produktu.
8. Gwarancja zgodności wymiaru nie obejmuje wymiany na inny produkt.
9. Zgłoszenia należy dokonać w ciągu 7 dni od daty zakupu mailem na adres: sklep@familyrollo.pl.
10. Gwarancja zgodności wymiaru nie ma zastosowania w przypadku produktów gotowych czyli nieprodukowanych na wymiar.