Najczęściej zadawane pytania

Poniżej można znaleźć najczęściej zadawane pytania na które nasi eksperci udzielili odpowiedzi

1. Dlaczego warto wybrać plisy okienne ze sklepu FamilyRollo?

Jesteśmy producentem oferowanych osłon okiennych. Nasza firma z branżą związana jest już od 2000 roku. Oferowane żaluzje plisowane produkowane są na wymiar (na podstawie danych podanych przez Klienta w konfiguratorze), dlatego będą idealnie dopasowane do wielkości otworu okiennego i kształtu listwy przyszybowej. Daje to także możliwość samodzielnego doboru odcienia tkanin (z bogatej palety kolorystycznej).

 

2. Jak uzyskam wycenę wybranego produktu?

Wystarczy skorzystać ze specjalnego kreatora, który dostępny jest przy każdym oferowanym produkcie. Po uzupełnieniu podanych danych (tkanina, kolor systemu, szerokość, wysokość, osprzęt), pojawi się wycena skomponowanej rolety.

 

3. Czy ceny podane przy produktach są cenami brutto?

Tak, przy produktach podajemy ceny ostateczne (brutto).

 

4. Czy każdy produkt wymaga oddzielnej paczki? Czego dotyczy koszt wysyłki?

Jednorazowe zamówienie to jedna paczka i jeden koszt wysyłki (podany w konfiguratorze przy wybranym produkcie).

 

5. Jak dobrać kolor osłony?

Nasze produkty nie tylko chronią przed słońcem i zapewniają poczucie prywatności, ale i stanowią dekorację okna, dlatego kolor powinien pasować do aranżacji konkretnego wnętrza. Przeczytaj więcej.

 

6. Mam problem z doborem właściwych zasłon. Co mam zrobić?

Przy każdym produkcie zamieszczamy odnośnik do instrukcji pomiaru okna oraz montażu. Gdy zamieszczone materiały są niewystarczające, zapraszamy do kontaktu. Nasz przedstawiciel postara się rozwiać wątpliwości i doradzi najlepsze rozwiązanie.

 

7. Czy dostanę wszystkie komponenty potrzebne do montażu?

Tak, wszystko, co jest potrzebne do zamontowania zasłony, Klient otrzymuje w paczce. Samodzielnie wystarczy przygotować wkrętarkę akumulatorową lub zwykły śrubokręt.

 

Żaluzje plisowane

1. Czym charakteryzują się żaluzje plisowane? Żaluzje plisowane (plisy okienne) to osłony, które...

Czytaj więcej

Roletki noc i dzień

1. Na czym polega funkcja noc i dzień? Polega na zastosowaniu naprzemiennie dwóch tkanin z...

Czytaj więcej

Roletki materiałowe

1. Czy uszkodzę okno podczas montażu? Nie. Roletka jest zawieszana za pomocą specjalnych...

Czytaj więcej
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Familyrollo Katarzyna Szewczyk z siedzibą w Warszawie, przy ul. Abp. Józefa Teodorowicza 3/61, 02-972, e-mail: sklep@familyrollo.pl, nr tel. +48 22 100 41 88. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.
Produktów w koszyku (0)
Wartość koszyka
0,00 zł
Przejdź do koszyka Wróć do zakupów