Czego szukasz?
1. Dlaczego warto wybrać osłony okienne Familyrollo?
Jesteśmy producentem oferowanych osłon okiennych. Nasza firma z branżą związana jest już od 2000 roku. Oferowane żaluzje plisowane produkowane są na wymiar (na podstawie danych podanych przez Klienta w konfiguratorze), dlatego będą idealnie dopasowane do wielkości otworu okiennego i kształtu listwy przyszybowej. Daje to także możliwość samodzielnego doboru odcienia tkanin (z bogatej palety kolorystycznej).
2. Jak uzyskam wycenę wybranego produktu?
Wystarczy skorzystać ze specjalnego konfiguratora, który dostępny jest przy każdym oferowanym produkcie. Po uzupełnieniu podanych danych (tkanina, kolor systemu, szerokość, wysokość, osprzęt), pojawi się wycena skomponowanej rolety.
3. Mam problem z doborem właściwych osłon. Co mam zrobić?
Przy każdym produkcie zamieszczamy odnośnik do instrukcji pomiaru okna oraz montażu. Gdy zamieszczone materiały są niewystarczające, zapraszamy do kontaktu. Nasz konsultant postara się rozwiać wątpliwości i doradzi najlepsze rozwiązanie.
4. Czy każdy produkt wymaga oddzielnej paczki? Czego dotyczy koszt wysyłki?
Jednorazowe zamówienie to jedna paczka i jeden koszt wysyłki (podany w konfiguratorze przy wybranym produkcie).
5. Czy dostanę wszystkie komponenty potrzebne do montażu?
Tak, wszystko, co jest potrzebne do zamontowania danego produktu, Klient otrzymuje w paczce. Samodzielnie wystarczy przygotować wkrętarkę akumulatorową lub zwykły śrubokręt.
6. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Standardowo czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni, natomiast staramy się, aby reklamacje były rozpatrywane możliwie jak najszybciej. Z reguły czas ten nie przekracza 3 dni roboczych.
7. Czy kolory tkanin i innych parametrów są takie same w rzeczywistości?
Dokładamy wszelkich starań, aby kolory pokazane na naszej stronie internetowej były identycznie odwzorowane z kolorem danego produktu. Ze względu na różne ustawienia ekranów w telefonach, czy komputerach, mogą wystąpić nieznaczne różnice. W związku z tym proponujemy zamówienie darmowych próbek tkanin do domu, aby każdy klient mógł dopasować odcień idealnie do swojego wnętrza.
8. Zamówiłem produkt i chciałbym dokonać zmian, czy jest taka możliwość?
Po złożeniu zamówienia, czas na ewentualne zmiany to 1 dzień roboczy. Po upływie tego czasu, zmiany mogą nie zostać przyjęte.
9. Jak użyć kodu rabatowego?
Kod rabatowy należy wpisać w koszyku w miejscu na kod rabatowy i zatwierdzić plusem. Wtedy kwota zamówienia zostanie automatycznie zmniejszona.
10. Dlaczego cena produktów się zmienia?
Ceny produktów mogą ulegać zmianom, ponieważ są to standardowe działania marketingowe. Zmiany mogą występować również poprzez dodanie lub usunięcie promocji.
11. Dlaczego moje żaluzje mają różne odcienie i odginają się ?
Ze względu na to iż jest to surowiec naturalny lamele w żaluzjach mogą różnić się barwą i delikatnie "odginać". Odchylenie od poziomu lameli w górę lub w dół to 0,5 do 1 cm.