Czego szukasz?
Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:
Familyrollo
ul. Kaliska 38
62-300 Września
lub na adres poczty elektronicznej: reklamacje@familyrollo.pl
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer zamówienia i opis zaistniałego problemu.
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, o możliwym realnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedający wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie do 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Odebranie paczki od kuriera która jest uszkodzona nie podlega reklamacji w firmie Familyrollo
Jeżeli kurier osobiście dostarcza paczkę, na której widać ślady zniszczenia, należy bezwzględnie sprawdzić zawartość w jego obecności lub nie odbierać przesyłki. Jeżeli uznamy, że cokolwiek zostało naruszone, a w środku brakuje jakiegoś elementu, należy z kurierem NIEZWŁOCZNIE sporządzić na miejscu protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacja będzie nieskuteczna